Adminisztrációs munkatárs

Ilyen vagy

  • Rendelkezel adminisztrációs tapasztalattal, legalább középfokú végzettséggel
  • Alapvető ismereteid vannak az IT, a vizuálkommunikáció terén
  • Hajlandó vagy folyamatosan bővíteni ismereteidet. Nyitott vagy az innovációra.
  • A precizitás, a alaposság, a szakmai alázat, a proaktivitás, elemi tulajdonságaid.

 

Feladataid lesznek 

  • Pénzügyi kimutatások, statisztikák készítése
  • Napi szintű adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Adminisztráció, számlák iktatása, ellenőrzése
  • Könyvelés előkészítése
  • Adatbázisok nyilvántartása, vezetése
  • Postai ügyintézés, fénymásolás, scannelés, egyéb, ad hoc adminisztratív feladatok ellátása

 

Amit kérünk 

  •  Minimum középfokú végzettség
  • Adminisztrációban szerzett minimum 2 éves tapasztalat
  • CRM rendszer alapos ismerete
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés

 

 Amit kapsz  

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Támogató, stabil munkakörnyezet
  • Versenyképes juttatás, normál munkarend
  • Hatékony munkavégzésedhez szükséges infrastruktúra biztosítása
A pozícióra megpályázásához írj e-mail-t a [email protected] címre vagy töltsd ki az alábbi űrlapot!

    Önéletrajz csatolása:


    Adatvédeli irányelvek