Adminisztrációs munkatárs
Ilyen vagy
- Rendelkezel adminisztrációs tapasztalattal, legalább középfokú végzettséggel
- Alapvető ismereteid vannak az IT, a vizuálkommunikáció terén
- Hajlandó vagy folyamatosan bővíteni ismereteidet. Nyitott vagy az innovációra.
- A precizitás, a alaposság, a szakmai alázat, a proaktivitás, elemi tulajdonságaid.
Feladataid lesznek
- Pénzügyi kimutatások, statisztikák készítése
- Napi szintű adminisztrációs feladatok elvégzése
- Adminisztráció, számlák iktatása, ellenőrzése
- Könyvelés előkészítése
- Adatbázisok nyilvántartása, vezetése
- Postai ügyintézés, fénymásolás, scannelés, egyéb, ad hoc adminisztratív feladatok ellátása
Amit kérünk
- Minimum középfokú végzettség
- Adminisztrációban szerzett minimum 2 éves tapasztalat
- CRM rendszer alapos ismerete
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés
Amit kapsz
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- Támogató, stabil munkakörnyezet
- Versenyképes juttatás, normál munkarend
- Hatékony munkavégzésedhez szükséges infrastruktúra biztosítása