Közbeszerzési referens

Ilyen vagy

  • Rendelkezel közbeszerzési tapasztalattal, felsőfokú végzettséggel
  • Alapvető ismereteid vannak az IT, a vizuálkommunikáció terén
  • Hajlandó vagy folyamatosan bővíteni ismereteidet. Nyitott vagy az innovációra.
  • A precizitás, a közbeszerzési folyamatok alapos ismerete, a szakmai alázat, a proaktivitás, a stratégiai gondolkodás elemi tulajdonságaid.

 

Feladataid lesznek 

  • Közreműködés a cég közbeszerzési folyamatainak lebonyolításában.
  • Közbeszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció
  • Ajánlati sablonok, tendertáblázatok előkészítésében való közreműködés
  • Közbeszerzési folyamat nyomon követése, folyamatos kapcsolattartás
  • Döntés-előkészítéshez szükséges dokumentáció előkészítése
  • Adatbázisok nyilvántartása, vezetése
  • Kimutatások, riportok készítése

 

Amit kérünk  

  • Felsőfokú végzettség (közgazdasági/jogi diploma)
  • FAKSZ jogosultság (megszerzési hajlandóság 1 éven belül)
  • Közbeszerzésben ajánlattevői oldalon minimum 2 éves aktív tapasztalat
  • Közbeszerzési jogszabályok naprakész ismerete
  • Magabiztos fellépés, proaktivitás, szakmai alázat
  • EKR, CRM rendszer alapos ismerete
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés

 

 Amit kapsz  

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Támogató, stabil munkakörnyezet
  • Versenyképes juttatás, normál munkarend
  • Hatékony munkavégzésedhez szükséges infrastruktúra biztosítása
A pozícióra megpályázásához írj e-mail-t a [email protected] címre vagy töltsd ki az alábbi űrlapot!

    Önéletrajz csatolása:


    Adatvédeli irányelvek