Menedzser asszisztens

Ilyen vagy

  • Rendelkezel adminisztrációs tapasztalattal, legalább középfokú végzettséggel
  • Alapvető ismereteid vannak az IT, a vizuálkommunikáció terén
  • Hajlandó vagy folyamatosan bővíteni ismereteidet. Nyitott vagy az innovációra.
  • A precizitás, a alaposság, a szakmai alázat, a proaktivitás, elemi tulajdonságaid.

 

Feladataid lesznek 

  • Az ügyvezető munkájának napi szintű támogatása
  • Irodai adminisztrációs feladatok folyamatos elvégzése
  • Iratkezelési folyamatokban történő aktív részvétel,
  • Reprezentációs feladatok ellátása, kapcsolattartás magyar és angol nyelven
  • Könyvelés előkészítése
  • Adatbázisok nyilvántartása, vezetése
  • Iroda fenntartásához szükséges eszközök beszerzése
  • Ad hoc kialakuló feladatok elvégzése

 

Amit kérünk  

  • Felsőfokú végzettség
  • Adminisztrációban szerzett minimum 2 éves tapasztalat
  • CRM rendszer alapos ismerete
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés

 

 Amit kapsz  

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Támogató, stabil munkakörnyezet
  • Versenyképes juttatás, normál munkarend
  • Hatékony munkavégzésedhez szükséges infrastruktúra biztosítása
A pozícióra megpályázásához írj e-mail-t a [email protected] címre vagy töltsd ki az alábbi űrlapot!

    Önéletrajz csatolása:


    Adatvédeli irányelvek